Ostatnimi czasy Developerzy gry zadziwiają mnie swoimi (nie wiem jak to ująć) decyzjami, wyborami, posunięciami (wybierzcie sami) w doborze towaru w sklepie klanowym. I tak oto akademia klanu Young Wolves Team – Young Blood Team, która jest na poziomie 14 w ofercie swojego klanowego sklepu ma kamizelkę taktyczną ze współczynnikiem +914 Siły Umiejętności. Jest to gratka (ale do brzegu). Nie było by w tym nic dziwnego gdyby… Powyższy asortyment dostępny jest na poziomie klanu 12-14. Na poziomie 30 klanu już go nie ma!!!
Moje pytanie (zapewne zostanie ono bez odpowiedzi) brzmi: dlaczego tak? Dlaczego klany które mają osiągnięty maksymalny lvl (świadczy to aktywności w grze) dostają całe NIC, a klany które zaczęły grę stosunkowo nie dawno lub nie wykazują chęci gry w grę (poziom klanowy wbija się od grania a nie patrzenia w niebo) mają towar lepszy w ofercie swoich klanowych sprzedawców? To jak to jest? W końcu grę napędzają Gracze, którzy są w niej aktywni, a nie osoby włączający ją raz w tygodniu.
Takie posunięcie Dev’ów nie prowadzi do niczego innego jak tylko do wędrówki ludów z klanu do klanu na zakupy i z powrotem. Po co? Ku czemu ma to służyć?
Lista absurdów w tym tygodniu:
- Kamizelka: +15% OBR od broni – poziom klanu 17-21
- Kamizelka: +43K Zdrowia – poziom klanu 22-26
- Plecak: +37% Przyspieszenie – poziom klanu 27-30
- Plecak: +9% OBR od broni – poziom klanu 12-14
- Plecak: +914 Siły Umiejętności – poziom klanu 12-14
Wszystkie przedmioty dostępne są z 5 poziomu świata gry.