fbpx

Zestawy wyposażenia

True Patriot:

  • 2+ szt: +30,0% Maksymalna ilość amunicji
  • 3+ szt.: +30,0% Pojemność magazynka
  • 4+ szt: Czerwone, Białe i Niebieskie. Co 2s trafiony przez ciebie przeciwnik otrzymuje kumulatywny negatywny efekt Czerwony, Biały i Niebieski. Czerwony: Zwiększa obrażenia przyjmowane przez przeciwnika o 8%. Biały: Trafienie przeciwnika przywraca co sekundę 2% wartości pancerza atakujących agentów. Niebieski: Zmniejsza obrażenia zadawane przez przeciwnika o 8%. Pełna flaga: Gdy wróg ginie, mając nałożone wszystkie trzy efekty, wywołuje eksplozję o zasięgu 5 m, która zadaje obrażenia równe łącznemu poziomowi zdrowia i pancerza ofiary. (Gdy ginie słynny przeciwnik, obrażenia są zmniejszane)

Obowiązująca Dyrektywa:

  • 2 + szt.: +15,0% Efekty statusu
  • 3 + szt.: +30,0% Prędkość przeładowania
  • 4 + szt.: Zasady walki. Zabicie wroga będącego pod wpływem efektu statusu zapewnia amunicję grzybkującą do twojej aktywnej broni. Amunicja grzybkująca zwiększa obrażenia od broni o 20% i wywołuje krwawienie po trafieniu.

Hard Wired:

  • 2 + szt: +15,0% Przyspieszenie umiejętności
  • 3 + szt: +15,0% Obr. / umiejętności +30,0% Naprawa – umiejętności
  • 4 + szt: Pętla zwrotna. Ilekroć skorzystasz z umiejętności lub przerwiesz jej używanie, czas odnawiania twojej drugiej umiejętności jest automatycznie skracany o 30 s przy jednoczesnym zwiększeniu ogólnej wartości obrażeń i naprawy umiejętnościami o 10% na 20 s. Pętle zwrotną można zastosować najwyżej raz na 20 s.

Asy i ósemki:

  • 2 + szt.: +15,0% Obrażenia / kar. snajperski
  • 3 + szt.: +30,0% Obrażenia / trafienie w głowę
  • 4 + szt.: Ręka umarlaka. Odwracasz kartę przy trafieniu z karabinu snajperskiego. Po odwróceniu 5 kart twoje następne trafienie zadaje obrażenia zwiększone o 30%. Im lepsze karty w ręku, tym więcej strzałów opatrzonych jest premią. Trafienia za karetę: 4. Trafienia za fulla: 3. Trafienia za asy i ósemki: 2. Odwracasz dodatkową kartę za trafienia w głowę.

Dylemat negocjatora:

  • 2 + szt.: 15,0% Szansa na trafienie krytyczne
  • 3 + szt.: +20,0% Obrażenia / trafienia kryt.
  • 4 + szt.: Agresywne negocjacje. Trafienia krytyczne oznaczają wrogów na 20 s; można tak oznaczyć do 3 celów naraz. Gdy trafisz krytycznie oznaczonego przeciwnika, wszyscy pozostali oznaczeni wrogowie przyjmą 60% zadanych mu obrażeń. Ilekroć oznaczony przeciwnik zginie, zyskujesz +2% do obrażeń od trafienia krytycznego, z kumulacją do 20 razy lub do końca starcia.

Grot włóczni:

  • 2 + szt.: +10,0% Obrażenia / broń charakterystyczna
  • 3 + szt.: +10,0% Obrażenia / broń
  • 4 + szt.: Zwiad ofensywny. Obrażenia zadawane bronią charakterystyczną zwiększają ogólne obrażenia od broni o 20% na 60 s. Co 60 s automatycznie generuje amunicję charakterystyczną.

Inicjatywa dla Przyszłości:

  • 2 + szt.: +30,0% Naprawa – umiejętności
  • 3 + szt.: +15,0% Przyspieszenie umiejętności, + 30,0% Czas trwania umiejętności
  • 4 + szt.: Kontrola naziemna. Zwiększa ogólne obrażenia od broni i umiejętności zadawane przez ciebie i sojuszników o 15%, gdy macie pełny pancerz. Gdy naprawiasz pancerz sojusznika, ty i wszyscy sojusznicy w promieniu 5 m od ciebie zyskujecie 60% tego leczenia lub naprawy.

Protokół Zaćmienia:

  • 2 + szt.: +15,0% Efekty statusu
  • 3 + szt.: +15,0% Przyspieszenie umiejętności, + 30,0% Ochrona przed zagrożeniami
  • 4 + szt.: Pośrednie zarażenie. Po zabiciu przeciwnika twoje efekty statusu przenoszą się na wszystkich wrogów w promieniu 10 m z czasem trwania odświeżonym o 50%.

Mechanik:

  • 2 + szt.: +15,0% Przyspieszenie umiejętności
  • 3 + szt.: +15,0% Czas trwania umiejętności
  • 4 + szt.: Po przyjacielsku. Interakcja z rozmieszczonymi umiejętnościami zapewnia danej umiejętności premię 25% do obrażeń na 10 s. Premii tej nie można odświeżyć. Interakcja obejmuje: Użycie / Rozmieszczenie umiejętności, Zmianę celu umiejętności, Regenerację umiejętności

Wyp. bojowe Strzelców:

  • 2 + szt.: +15,0% Panowanie nad bronią
  • 3 + szt.: +15,0% Szybkostrzelność
  • 4 + szt.: Ryzyko Strzelca. Celne strzały zwiększają ogólne obrażenia od broni o 0,5% z kumulacją do 50 razy. Kumulacja spada z szybkością 1 poz. na sekundę. Przy każdym niecelnym strzale tracisz 2 poz. kumulacji.

Uszkodzenie systemu:

  • 2 + szt.: +15,0% Pancerz za zabójstwo
  • 3 + szt.: +40,0% Odporność na zakłócenie, + 40,0% Odporność na impuls
  • 4 + szt.: Protokół hakowania. Zastępuje wzmocnienia pancerza natychmiastową, nieograniczoną w użyciu zdolnością z czasem odnawiania 20 s., która naprawia 20% wartości pancerza, zapewnia 50% premii do pancerza i ukrywa twoją plakietkę na 5 s. Zwiększa wartość ogólnych obrażeń od broni o 1% na każde uzyskane 5% premii do pancerza aż do maksymalnej wartości 20%.

Furia Łowcy:

  • 2 + szt.: +15,0% Obrażenia / strzelby, +15,0% Obrażenia / pist. maszynowy
  • 3 + szt.: +20,0% Pancerz za zabójstwo, +100,0% Zdrowie za zabójstwo
  • 4 + szt.: Podniebny drapieżnik. Na wrogów znajdujących się w odległości 15 m od ciebie nakładana jest kara, w wyniku której twoja broń zadaje im o 20% więcej obrażeń. Zabicie przeciwnika objętego karą z aktualnie używanej broni dezorientuje pozostałych wrogów znajdujących się w promieniu 5 m i zwiększa obrażenia od broni o 5% na 10 s; efekt ten może zostać skumulowany maksymalnie 5 razy.

Stalowy Bastion:

  • 2 + szt.: +10,0% Wartość pancerza
  • 3 + szt.: +1,0% Regeneracja pancerza, +50%,0 Wytrzymałość tarczy
  • 4 + szt.: Prowizoryczne naprawy. Ilekroć ty lub twoja tarcza przyjmujecie obrażenia, 20% ich wartości jest naprawiane w ciągu 15 s.