![](http://www.starygra.pl/wp-content/uploads/2024/01/Tom-Clancys-The-Division®-22024-1-5-10-17-50.png)
Kto by nie chciał zdobyć nowego PM’a Uroboros w grze: The Division2?!
Dla wszystkich tych, którzy zaczynają grę, dołączają do jakiegoś klanu, bądź też grają nowy Najazd z „randomami” wrzucam dzisiaj budowę zestawu Strzelca. Jego opcji jest wiele (postaram się jej wrzucić niebawem), tej używam sam i jak dla mnie sprawdza się!
DPS na PVE (Najazd: Raj utracony)
Potrzebujemy:
- 4 części zestawu Strzelca (Plecak, Kamizelka, Rękawiczki, Nakolanniki)
- Maska Kojota (pancerz egzotyczny)
- Kabura Grupo Sombra S.A.
- 3 x Modyfikacja wyposażenia – Obrażenia/trafienia krytyczne
- Karabinek szturmowy – Machina św. Elma (broń egzotyczna), koniecznie z 3 atrybutem: OBR zadawane celowi poza osłoną
- Strzelba Leworęczny (broń nazwana), koniecznie z 3 atrybutem: OBR zadawane celowi poza osłoną
Zamiennie możesz zastosować broń:
- Karabinek szturmowy: FAMAS 2010 z talentem Rozciągnięty lub Optymista i 3 atrybutem: OBR zadawane celowi poza osłoną
- Strzelba z rodziny ACS: ACS-12 (najlepiej z talentem Młot taktyczny) lub Rock and Roll (broń nazwana).
Kamizelka Strzelca:
- Atrybut kluczowy: +15,0% Obrażenia/broń
- Atrybut: +12,0% Obrażenia/trafienia krytyczne
Plecak Strzelca:
- Atrybut kluczowy: +15,0% Obrażenia/broń
- Atrybut: +12,0% Obrażenia/trafienia krytyczne
Rękawice Strzelca:
- Atrybut kluczowy: +15,0% Obrażenia/broń
- Atrybut: +6,0% Szansa na trafienie krytyczne
Nakolanniki Strzelca:
- Atrybut kluczowy: +15,0% Obrażenia/broń
- Atrybut: +6,0% Szansa na trafienie krytyczne
Maska Kojota (atrybuty stałe – niezmienne):
- Atrybut kluczowy: +15,0% Obrażenia/broń
- Atrybut: +6,0% Szansa na trafienie krytyczne
- Atrybut: +12,0% Obrażenia/trafienia krytyczne
Kabura Grupo Sombra S.A.:
- Atrybut kluczowy: +15,0% Obrażenia/broń
- Atrybut: +6,0% Szansa na trafienie krytyczne
- Atrybut: +12,0% Obrażenia/trafienia krytyczne
Modyfikacje broni: na bronie zamienne i Leworęcznego zakładamy modyfikacje: Szansa na trafienie krytyczne i/lub Obrażenia od trafień krytycznych
Specjalizacja na postaci: Strzelec
Omówienie
Dlaczego na strzelbie Młot taktyczny? Ponieważ rzucając granatem we wroga i strzelając z ww. broni Ty i Twoja drużyna zyskujecie do 40% większe uszkodzenia pancerza na oznaczonym wrogu, a oznaczony wróg porusza się o 30% wolniej.
Dlaczego strzelba na drugiej broni? Ponieważ używając strzelby z rodziny ACS potrzebujesz 2 do 3 magazynków aby w pełni nastakować talenty Strzelca znajdujące się na plecaku i kamizelce.
Dlaczego karabinek szturmowy Machina św. Elma? Ponieważ na tą chwilę, jest to w grze, poza PM Uroboros, broń najbardziej OP, dodatkowo zyskujecie amunicję porażającą, która wierzcie mi – przydaj się czasami 😉
Dlaczego taki zestaw, tzn 4 elementy Strzelca i kabura Grupo Sombra? Strzelec potrzebuje 4 elementów zestawu do swojego działania, tzw. must have to kamizelka i plecak, resztę możecie mieszać dowolnie, tzn.: macie możliwość rotacji między kaburą i nakolannikami. Zamiennie niektórzy gracze stosują 1 element Ceska Vyroba lub nazwane nakolanniki – Jak trwoga to do Boga.
Dlaczego Maska Kojota? Ze względu na jej talent, który Wam i Waszej drużynie daje potężny buff (poczytajcie jej talent).
Podsumowywujący na tak złożonym wyposażeniu powinniście mieć około 50% szansy na trafienie krytyczne, cała reszta to Obrażenia/trafienia krytyczne. Tak wyposażona postać jest w stanie zadać obrażenia powyżej 1 200 000 2 200 000 z karabinka szturmowego Machina św. Elma, co wystarcza na Raidy i Najazd.
![](http://www.starygra.pl/wp-content/uploads/2024/01/Tom-Clancys-The-Division®-22024-1-5-10-17-50-300x169.png)